handelsbetingelser
Generelle oplysninger
Thasmobi ApS
Hyldetoften 11
2750 Ballerup
CVR nr.: 37773840
E-mail: thasmobi@gmail.com
Ordrebehandling
Ordrer modtaget før kl. 15.00 behandles og forventes afsendt samme eller efterfølgende dag. Ordrer modtaget efter kl. 15.00 forventes behandlet efterfølgende hverdag.
Der kan forekomme forsinkelser ved såvel behandling som levering af en vare. Der tages forbehold for mistede samt udsolgte varer.
Levering
Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser kan ses nedenfor. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen medmindre andet er aftalt.
Vi leverer ikke til udlandet (gælder også Færøerne og Grønland).
Dine varer kan sendes med GLS.
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, vil din pakke blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 2-5 hverdage efter bestillingen.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.
Ordre i Danmark GLS.
- Pakkeshop GLS - 49 kr
- Hjemmelevering GLS - 69 kr
Betaling
Når du handler hos os behandles kortoplysningerne af Shopify Payment, som er en sikker leverandør af elektroniske betalinger for Visa, MasterCard og Apple Pay. Alle kort oplysninger behandles i overensstemmelse med kort-organisationens regler, og anvender 3D Secure, som er en international sikkerhedsstandard for online betalinger.
Det kort, som blev anvendt ved købet på mit elforbrug shoppen, debiteres når varen er afsendt fra vores lager, altså er aftalen bindende når vi bekræfter ordren og sender varen afsted.
Priser og levering
Alle de anførte priser for varer, leveringsomkostninger og andre omkostninger er inklusive skatter, moms og afgifter.
Omkostninger vedrørende levering, fragt eller porto kan variere og lægges til for hver bestilling.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet. Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Thasmobi ApS dækker ikke returneringsomkostninger.
Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.
Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til eller afleveres hos Thasmobi ApS efter aftale på adresse:
Thasmobi ApS
Hyldetoften 11
2750 Ballerup
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.
Fortrydelsesret
Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos Thasmobi ApS. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.
Fortryder du hele dit køb, har du har ret til at få det fulde beløb (se nedenfor) minus evt. fragtomkostninger retur. Du skal selv betale returfragten. Bemærk, at du ikke får evt. fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på thasmobi@gmail.com. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du oplyse dit order nummer.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom. Ved nægtelse af modtagelse, fratrækker vi omkostningen til returneringen inden vi returnerer beløbet.
Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i pakken
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Retur
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Varens stand ved returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet - af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.
Tilbagebetaling
Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, på nær leveringsomkostningerne forbundet med købet. Du kan gøre brug af din fortrydelsesret, uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget besked herom. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde refunderingen, indtil vi har modtaget varen, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: thasmobi@gmail.com